معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با حمایت دولت، تلاش می کنیم که تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز برخوردار شوند.
کد خبر: ۱۵۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 03 January 2016
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با حمایت دولت، تلاش می کنیم که تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی نیک کردار روز یکشنبه در دیدار با دهیاران روستاهای استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: در حالی که از سال 84 تا 92 تنها 210 روستای استان گازدار شده بودند طی دو سال اخیر اهالی 230 روستای استان از این نعمت بهره مند گردیدند.

وی ادامه داد: کار گازرسانی به 600 روستای استان نیز در دست اقدام است که تا پایان سال آینده انجام خواهد شد، ضمن اینکه تا پایان سال 96 نیز یک هزار و 200 روستا از این نعمت برخوردار می شوند.

نیک کردار همچنین با اشاره به اختصاص اعتبار 700 میلیارد ریالی به دهیاری های استان گفت: 350 میلیارد ریال آن از محل کمک های دولتی و 350 میلیارد ریال نیز از محل درآمد دهیاری ها بوده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه به توجه خوب دولت به روستانشینان اشاره کرد و افزود: از دید دولت امروز روستانشینان شهروندان درجه یک و تولید گر به حساب می آیند که باید قدر آن ها را دانست.

وی افزود: تعدادی ماشین آلات کشاورزی نیز تهیه و امروز در اختیار دهیاران قرار می گیرد تا به وسیله آن کارهای زراعت در روستاها بهتر انجام گیرد.

نیک کردار همچنین به در پیش بودن دو رویداد مهم ایام الله دهه فجر و انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: روستائیان نقش بسیار مهمی در هرچه پرشورتر برگزار شدن این رویدادها دارند.

وی در پایان با اشاره به حساسیت های انتخابات اظهار کرد: دهیاران به هیچ عنوان نباید از امکانات دهیاری به نفع یا علیه کسی در انتخابات هفتم اسفند استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار