مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی مشمولین مرحله اول کارات کارا هستند.
کد خبر: ۱۶۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 21 January 2016
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی مشمولین مرحله اول کارات کارا هستند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، داوود یاوری با بیان اینکه ثبت نام کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان شروع شده است، اظهار داشت: تلاش دولتمردان در این طرح که متولی آن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است این بوده که دریافت کنندگان این کارت بدون ارائه تضامین بانگی از مزایای مالی آن بهره مند شوند.

وی افزود: در مرحه اول این طرح بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می توانند با ارسال کد ملی خود به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۲۲ و یا مراجعه به سامانه www.samanehrefah.ir ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حداکثر پس از ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام، کارت اعتباری صادر می شود که اعلام زمان و شعبه دریافت کننده از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه بازنشستگان تامین اجتماعی اطلاع داده می شود.

یاوری بر این نکته تاکید کرد که نیازی به  مراجعه حضوری به هیچ یک از دستگاه های اجرایی و شعب بانک رفاه وجود ندارد.

وی در خصوص میزان اعتبار این کارت ها گفت: سقف اعتبار این کارت ۱۰۰ میلیون ریال و میزان تخصیصی وام چهار برابر حقوق هر ماه متقاضی است.

یاوری یادآور شد: تعاونی های سراسر کشور، فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتکا، شهروند، سپه، مکان، اسکاد و فرهنگیان فروشگاه های تعیین شده در این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار