مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت وهابی آل سعود به خاطر کشتار هفت هزار و 500 نفر در فاجعه منا به خود اجازه عذرخواهی هم نمی دهد تاکید کرد: به طور یقین فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه خون مظلوم دامن آل سعود را خواهد گرفت دیر یا زود تحقق می یابد.
کد خبر: ۱۶۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 21 January 2016
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت وهابی آل سعود به خاطر کشتار هفت هزار و 500 نفر در فاجعه منا به خود اجازه عذرخواهی هم نمی دهد تاکید کرد: به طور یقین فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه خون مظلوم دامن آل سعود را خواهد گرفت دیر یا زود تحقق می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی شامگاه چهارشنبه در یاواره شهدای مدافع حرم، شهدای نیجریه، شیخ باقرالنمر و مراسم وفات حضرت فاطمه معصومه (س) در مسجد فاطمیه (س) کنگاور افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) برای دفاع و بیعت با ولایت از مدینه حرکت کرد و شهدا نیز برای دفاع از حریم ولایت به پا خاستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ظلم و ستم پا برجا نیست گفت: صدای شکسته شدن ستون فقرات رژیم خبیث عربستان به گوش می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انسانها یا سالک اند یا مجذوب خاطرنشان کرد: مجذوب به کسی می گویند که ره صد ساله را در یک شب طی کند و شهدا جز مجذوبین بودند و نماز در دل شب نیز مجذوبی است که می توان به وسیله آن راه صد ساله را با یک شب طی کرد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع تاریخی اظهار داشت: کربلا میدان آزمایش و امتحان بود اما عده ای در این میدان فرصت ساز شدند وعده ای نیز فرصت سوز شدند.

این مسئول ابراز کرد: اگر خداوند برای بنده اش اراده خیر کرده باشد، محبت امام حسین (ع) را در قلبش قرار می دهد.

وی با اشاره به فرصت سازان و فرصت سوزان عالم اظهار داشت: عده ای بودند که محبت و عشق سیدالشهدا (ع) در قلبشان موج می زد و تا آخرین لحظه در کنار امام حسین (ع) ماندند و جانشان را در راه اسلام فدا کردند.

حجت الاسلام حسینی اراکی یادآور شد: در این میان نیز عده ای به امام معصوم خیانت کردند و به دشمنان سیدالشهدا (ع) پیوستند و این گونه امام حسین (ع) را با لبانی تشنه به شهادت رساندند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: در تاریخ داستان های متعددی وجود دارد از این رو باید از زندگی ائمه اطهار علیهم السلام و واقعه کربلا درس گرفت و این را فرصتی در راه خودسازی خود به شمار آورد.

این مسئول با بیان مجاهدت های سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) اسلام را تثبیت کرد در غیر این صورت اسلام تضعیف شده به ورطه فراموشی سپرده می شد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره با اینکه در کلام رهبری و سیره اهل بیت (ع) و شهدا یک نکته بسیار مهم نهفته است و آن اینکه تاریخ در حرکت است یادآور شد: اگر تاریخ را ورق بزنیم همانند قطاری است که مسافرانش عوض می شوند و امروزه مسافران این قطار ما هستیم.

کنگاور با 85 هزار نفر جمعیت در شرق کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار