شهردار منطقه هفت کرمانشاه قول داد، زیرسازی کوچه‌های شهرک "کرناچی" تا دو سال آینده تمام می‌شود.
کد خبر: ۱۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 28 January 2016
شهردار منطقه هفت کرمانشاه قول داد، زیرسازی کوچه‌های شهرک "کرناچی" تا دو سال آینده تمام می‌شود.

افشین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کرمانشاه، با اشاره به بازدیدش از شهرک کرناچی و مشاهده مشکلات این شهرک از نزدیک، گفت: کرناچی واقعا محله محرومی است.

وی با بیان اینکه این شهرک با جمعیت حدود 18 هزار نفر از دو سال قبل به شهر کرمانشاه الحاق شد، خاطرنشان کرد: طی این دو سال اقدامات زیادی در این منطقه انجام شده، اما چون مشکلات زیاد است هنوز هم جای کار وجود دارد.

به گفته شهردار منطقه هفت کرمانشاه هنوز تکلیف الحاق کامل کرناچی به شهر مشخص نشده و همین امر خدمت رسانی به مردم را کند می‌کند.

رحیمی اظهار کرد: مشکل دیگر ساخت و سازهای غیرمجاز و بی‌رویه این شهرک است، بگونه‌ای که حتی در برخی از نقاط در بستر رودخانه خانه ساخته شده و با کوچکترین بارشی برای مردم مشکل ایجاد می‌شود.

وی مهمترین مشکل کنونی شهرک کرناچی را زیرساخت‌های کوچه و معابر دانست و ادامه داد: خیابان اصلی اگرچه تازه آسفالت شده، اما وضعیت مناسبی ندارد و کوچه‌ها نیز هیچ آسفالتی ندارند.

شهردار منطقه هفت کرمانشاه با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب در حال انجام کار در کوچه‌ها برای ایجاد خطوط دفع فاضلاب است، تاکید کرد: باید کار این شرکت تمام شود و بعد شهرداری زیرسازی را انجام دهد.

به گفته این مسئول، تاکنون کار زیرسازی 10 کوچه به اتمام رسیده است.

رحیمی به مردم قول داد که زیرسازی تمام کوچه‌ها طی دو سال آینده به اتمام برسد.

وی در خصوص ارائه خدمات شهری به مردم از جمله جمع‌آوری زباله و ...  نیز یادآوری کرد: شهرداری تا جایی‌که امکان هست و توان دارد به مردم خدمت رسانی می‌کند، اما همکاری خود مردم هم لازم است که متاسفانه برای جمع‌آوری زباله همکاری کافی ندارند.

شهردار منطقه هفت کرمانشاه در خصوص ایجاد فضای سبز برای شهرک کرناچی نیز خاطرنشان کرد: زمین‌هایی در این نقطه هستند که مشکل معارض ندارد و اگر این زمین‌ها در اختیار ما قرار گیرد فضای سبز ایجاد خواهیم کرد، اما فعلا خود شهرداری پولی برای خرید زمین ندارد.

رحیمی به مشکل سگ‌های ولگرد شهرک کرناچی هم اشاره کرد و افزود: دیگر روش‌های قدیمی معدوم کردن سگ‌ها منسوخ شده و باید جمع‌آوری آنها با روش زنده‌گیری باشد که کار را دشوار کرده است.

وی عنوان کرد: البته شهرداری با یک NGO که سگ‌های ولگرد را جمع‌آوری می‌کند در حال مذاکره است که این سگ‌های ولگرد جمع شوند، اما این کار زمان بر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار