نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح عظیم پتروشیمی چهارم کرمانشاه در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب همزمان با دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 03 February 2016
علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از کلنگ زنی طرح عظیم پتروشیمی چهارم کرمانشاه در منطقه ویژه اسلام آباد غرب و با حضور مسئولان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای این طرح بزرگ ملی اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

جلیلیان گفت: بر اساس گفته وزیر نفت بهره برداری از این طرح اشتغالزایی چندین هزار نفر را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به مزیت های اجرایی شدن این طرح عظیم و توجه به منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب، گفت: افزایش مبادلات بازرگانی با سایر مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد تجاری و صنعتی از جمله نتایج احداث پتروشیمی چهارم است که می توان با احداث واحدهای خرد و کلان در حوزه های متعدد کشاورزی، صنایع، پالایشگاه، انرژی و صنایع تبدیلی همراه باشد.

جلیلیان در پایان یادآور شد: بخش خصوصی و صندوق توسعه از منطقه ویژه اسلام آباد حمایت به عمل آورده اند و با راه اندازی و به بهره برداری رساندن سایر پروژه های پیش بینی شده در این منطقه در راستای افزایش رونق و توسعه استان حرکت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار