مراسم میهمانی لاله‌ها امروز هم‌زمان با سراسر کشور در گلزار شهدای شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان انجام گرفت.
کد خبر: ۱۷۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳ 04 February 2016
مراسم میهمانی لاله‌ها امروز هم‌زمان با سراسر کشور در گلزار شهدای شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم میهمانی لاله‌ها بعد از ظهر امروز هم‌زمان با سراسر کشور در گلزار شهدای شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان انجام گرفت.

این مراسم معنوی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان، روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، دانش‌آموزان، جوانان، بسیجیان، بازاریان و اقشار مختلف مردم در ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: مردم شهیدپرور استان کرمانشاه با حضور گسترده خود در این مراسم یک‌بار دیگر با آرمان‌های مقدس شهدا و امام راحل تجدید بیعت کردند.

عباس سروری با اشاره به اینکه عزت کنونی انقلاب اسلامی از برکت خون شهداست، بیان داشت: ملت ایران همواره قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی هستند و از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، گلزار شهدای شهر کرمانشاه توسط بالگردهای یگان هوایی هوانیروز گل‌باران و عطرافشانی شد و حاضران در این مراسم با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از مقام والای آنان تجلیل کردند.

براساس گزارش فارس، مشابه این مراسم در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه با حضور پرشور مردم شهیدپرور این استان برگزار شد. استان کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس 9800 شهید و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران 99 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده که از این تعداد 94 شهید مرد و پنج شهید زن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار