دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: 31 قاضی در سطح استان به صورت ویژه و خاص به جرائم انتخاباتی در دو حوزه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رسیدگی می کنند.
کد خبر: ۱۸۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 14 February 2016
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: 31 قاضی در سطح استان به صورت ویژه و خاص به جرائم انتخاباتی در دو حوزه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رسیدگی می کنند.

مجتبی ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این قضات در شعب ویژه ای که در تمامی دادگاه ها، دادسراها و دادگاه های تجدیدنظر تعیین شده حضور دارند و به صورت خاص به بررسی جرائم انتخاباتی می پردازند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند در روند برگزاری انتخابات سالم خللی ایجاد کند برخورد جدی خواهد داشت و در این راستا از هیچ تخلفی نمی گذرد.

ملکی یادآور شد: شورای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی از مدت ها پیش با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه راه اندازی و در این مدت جلسات به صورت مرتب برای بررسی روند کار انتخابات تشکیل شده است.

دادستان کرمانشاه همچنین از نامزدهای انتخابات و طرفداران آن ها خواست تا با رعایت قانون و پرهیز از تخریب سایر رقبا شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم کنند.

وی همچنین با مهم ارزیابی کردن موضوع انتخابات، گفت: مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به همین انتخابات است و اگر می خواهیم زمینه های افزایش اقتدار کشورمان را فراهم کنیم باید همه حضوری پرشور در این رویداد داشته باشیم.

ملکی در پایان گفت: حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح ترین نامزدها می تواند آینده کشورمان را بسازد و مشت محکمی بر دهان افرادی باشد که به دنبال کمرنگ کردن اهمیت موضوع هستند.

استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار