فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه گفت: هوانیروز دستان بلند نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های نبرد محسوب می شود.
کد خبر: ۱۹۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 02 March 2016
فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه گفت: هوانیروز دستان بلند نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های نبرد محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی سه شنبه شب در مراسم تجلیل از پیشکسوتان پایگاه یکم هوانیروز که در تالار پرواز این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: پایگاه هوانیروز کرمانشاه به دلیل تقدیم شهدای والا مقام پایگاهی مقدس است. 

وی با بیان اینکه این پایگاه ٨٣ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است عنوان کرد: مردان بزرگی چون امیر یاری، امیرنظر محمدی و شهدایی همچون کشوری در این پایگاه خدمت کرده اند. 

فرمانده پایگاه یکم هوانیروز عنوان کرد: این پایگاه عملیاتی است که در تمامی عملیات های دوران دفاع مقدس حضور داشته است. 

قربانی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه بازنشستگان این پایگاه گفت: پیشکسوتان این پایگاه هم خودشان جنگیدند و هم خانواده هایشان در خط مقدم حضور داشتند. 

وی با اشاره به حضور داعش در عراق یادآور شد: خرداد ماه سال ٩٣ زمانی که داعش در مناطق سعیدیه و جلولا عراق حضور پیدا کرد پیشکسوتان هوانیروز برای جنگیدن و پرواز اعلام آمادگی کردند. 

فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به تجربه پیشکسوتان و نیروهای جوان در نیروهای مسلح هیچ دشمنی جرات نزدیکی به ایران را ندارد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار