پیام نوروزی شهردار کرمانشاه
کد خبر: ۲۰۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 19 March 2016
یا مقلب القلوب و الابصار              یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال           حول حالنا الی احسن الحال

 به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی شهرداری؛ نوروز یکی از بزرگ ترین و فراگیرترین آیین ها و جشن های ایرانی است که به فرهنگ، تاریخ و هویت ایرانی در هر جایی از گیتی شور، گرما و رونق ویژه می بخشد و انسان را همنشین نور، امید، انگیزه، زایش و تلاش می نماید، زیرا نوروز رستاخیز بزرگ گیتی، زندگی و انسان است. زایش دوباره و سرآغاز دیگر برای رستن ها و شکفتن ها.

نوروز همچنین برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملت ما با همدلی و همبستگی، سختی ها و مصایب فراوانی را پشت سر گذاشته است. اینک و در آستانه سال نو، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی تمام شهروندان برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم . نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد، توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت، آرامش و امید، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

حلول سال نو، همیشه نوید بخش افکار نو،کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.آینده ای که همه امیدواریم پویایی، رشد و تعالی را برای همگان به همراه داشته باشد.

در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز کرمانشاه، زندگی در شهری اخلاقی، زیبا، ایمن، شاد، آباد و توسعه یافته است که در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت تحقق آنها تلاش خواهیم نمود.

ضمن تشکر از کلیه همکاران عزیز و زحمتکشم، نیروهای پرتلاش و خدوم مردم کرمانشاه در شهرداری به خاطر سعی و تلاشی که طی سال گذشته در خدمت رسانی به شهروندان شریف کرمانشاهی نمودند، و تبریک سال نو به اعضای محترم شورای شهر،پرسنل شهرداری و یکایک مردم عزیز کرمانشاه، در پایان در این عید سعید باستانی و با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او طلب می کنیم که : "یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال".

                                                                        عبدالرضا شعبانی

                                                                        شهردار کرمانشاه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار