فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تردد خودروها در جاده های استان به صورت روان در حال انجام است.
کد خبر: ۲۰۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 21 March 2016
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تردد خودروها در جاده های استان به صورت روان در حال انجام است.

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دومین روز از سال ۹۵ وضعیت ترافیک در جاده های استان کرمانشاه به صورت عادی و روان است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیشترین میزان تردد در دو محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب و نیز کرمانشاه به همدان صورت می گیرد، اما این ترددها به صورت روان انجام می شود.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه توجه به توصیه های پلیس از سوی رانندگان جهت حفظ ایمنی بیشتر را مورد تاکید قرار داد و افزود: توصیه ما به رانندگان این است که بعد از هر ۲ ساعت رانندگی به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و در طول مسیر رانندگی نیز از تلفن همراه استفاده نکنند.

مرادی همچنین سبقت غیرمجاز را از عوامل حادثه ساز در تصادفات رانندگی عنوان کرد و گفت: خودوری رانندگان متخلف به مدت ۳ روز توقیف و با نصب بنر به سایر شهروندان معرفی می شود تا با اعمال جریمه از تکرار تخلف آنها جلوگیری به عمل آید.

مرادی با اشاره به  کاهش ۶۰ درصدی آمار تصادفات رانندگی طی تعطیلات امسال نسبت به سال گذشته در جاده های استان، گفت: نیروهای پلیس راه از آمادگی کامل برای خدمات رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی برخوردارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر ۶۰ گشت محسوس و ۳۰ گشت نامحسوس پلیس راه در محورهای استان فعالیت و نظارت دارند.

مرادی با تاکید ویژه بر احترام به قانون از سوی رانندگان، اظهار داشت: بستن کمربند ایمنی، رانندگی نکردن در حالت خواب آلودگی، رعایت فاصله طولی، چک کردن سلامت خودروها در طول مسیر سفر، به همراه داشتن تجهیزات لازم، جلوگیری از سبقت غیر مجاز و عدم لجبازی در رانندگی و ... از جمله موارد مهمی است که باید به صورت جدی از سوی رانندگان مورد توجه باشد تا بتوانیم امسال خاطره خوبی از سفرهای نوروزی برای خود رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار