عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه، با تأکید بر اینکه اکثریت اعضای شورای اسلامی این شهر بر استیضاح شهردار مصر هستند، گفت: این موضوع طی روزهای نخست امسال انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۲۰۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 29 March 2016
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه، با تأکید بر اینکه اکثریت اعضای شورای اسلامی این شهر بر استیضاح شهردار مصر هستند، گفت: این موضوع طی روزهای نخست امسال انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جواد جعفری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه، به نفع فرماندار کرمانشاه، رأی به ابقای شهردار صادر کرد و در واقع استیضاح نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرمانشاه را قانونی ندانست.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با تصریح بر اینکه روزهای پایانی سال، شهردار کرمانشاه، به دلایل متعدد از سوی اکثریت نمایندگان شورا استیضاح شد و چون نتوانست در مقابل سوالات مطروحه، شورا را قانع کند، گفت: استیضاح شهردار کرمانشاه طبق روال مرسوم انجام گرفت.

جعفری با بیان اینکه سوال نمایندگان به شهردار توسط رئیس شورا ابلاغ شده بود، ادامه داد: نمایندگان استیضاح وی را طبق قانون انجام دادند و او را عزل کردند. همچنین سرپرست شهرداری نیز در یک مراسم رسمی با حضور رئیس شورا، معرفی شد که بهانه‌ای با عنوان ابلاغ نشدن مکتوب سوال قبل از استیضاح به شهردار مطرح شد و این در حالی است که شهردار حتما از طرح سوال مطلع بوده که در جلسه استیضاح برای پاسخگویی حاضر شده است.

وی با بیان اینکه نخستین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در صورت به حد نصاب رسیدن اعضا، 15 فروردین‌ماه سال جاری تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایندگان به صورت اکثریت هنوز توافق بر استیضاح شهردار دارند و قطعا روند استیضاح وی مجدداً در روزهای نخست سال 95، انجام می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پایان، عدم تعامل نمایندگان شورای اسلامی شهر با شهردار را موجب نابسامانی امور و خدمات شهری بیان کرد و گفت: شهردار باید فردی کارآمد باشد که بتواند رضایت مردم و نمایندگان را کسب کند.

انتهای پیام/2700/آ ۲۰/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار