دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مورد استیضاح مجدد شهردار کرمانشاه به بیان نظرات خویش پرداختند.
کد خبر: ۲۰۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 30 March 2016
دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مورد استیضاح مجدد شهردار کرمانشاه به بیان نظرات خویش پرداختند.

خسرو زرافشانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: استیضاح شهردار کرمانشاه انجام می‌شود و شهردار خودش جلسه طرح سئوال را در بار قبل به جلسه استیضاح کشاند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه دلیل استیضاح شهردار کرمانشاه را عدم پاسخ‌گویی به سئوالات مطرح شده بیان کرد و گفت: شهردار باید طی 10 روز پاسخ می‌داد که حاضر به این موضوع نشد و در واقع وی قادر به ادامه دادن نیست.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مورد استیضاح مجدد شهردار کرمانشاه توسط اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اظهار کرد: انسان‌ها باید به یک اصل به نام وفای به عهد پایبند باشند.

سالار احمدزاده پشت پا نزدن به مرامنامه موجود در هر کاری را لازمه انجام اقدامات گروهی دانست و به همراهی خویش با اکثریت اعضای شورا در مورد استیضاح شهردار اشاره کرد و گفت: افراد در کار گروهی باید بپذیرند تک‌روی نتیجه‌ای ندارد و ما پایبند به این اصل هستیم که به عهد خود وفا کنیم.

شهردار کرمانشاه روزهای پایانی سال 94 در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرمانشاه استیضاح و با 10 رای موافق عزل شد و مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری نیز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد و اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه عزل‌ و نصب‌های خارج از چارچوب، عدم تحقق وعده‌ها،‌ عدم استفاده از نظرات افراد صاحب‌نظر و بی‌ثباتی در اوضاع مدیریتی شهرداری کرمانشاه را دلیل استیضاح شهردار سابق کرمانشاه اعلام کردند.

به گزارش فارس، مشروعیت شهردار از طریق رای اعضای شورای اسلامی شهر و عدم مشروعیت این مسئول نیز از همین طریق مسجل می‌شود که شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه رای به خارج شدن استیضاح از دستور کار به‌دلیل عدم اطلاع کتبی به شهردار داد و استیضاح‌کنندگان مجددا تصمیم بر طی این روند گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار