رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه از مشارکت 52 میلیارد ریالی خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 06 April 2016
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه از مشارکت 52 میلیارد ریالی خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه در سال گذشته خبر داد.

غلامحسین افتخاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه از سال گذشته کار ساخت 15مدرسه با 73 کلاس درس در استان کرمانشاه توسط خیرین مدرسه‌ساز آغاز شده است، گفت: تاکنون 33 کلاس درس آن تحویل شده است.

 افتخاری میزان مشارکت خیرین مدرسه ساز استان برای ساخت مدرسه و کمک های جنبی را در سال گذشته 52 میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه افزود: خیرین استان سال گذشته پنج میلیارد ریال کمک‌های جنبی برای  تهیه کیف، کفش، پوشاک و سایر ملزومات دانش آموزان داشته‌اند.

وی در ادامه خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه را جزو خیرین موفق کشور برشمرد و گفت: استان کرمانشاه در این حوزه جایگاه قابل قبولی را در کشور دارد.

به گفته افتخاری 30 درصد مدارس ساخته شده در استان کرمانشاه توسط خیرین و یا با کمک این قشر ساخته شده‌اند.

افتخاری با اشاره به رویکرد مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه به مدرسه سازی در روستاها و نقاط دورافتاده، از خیرین مدرسه ساز خواست تا به این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی تمام تلاش مجموعه خیرین مدرسه ساز استان را ایجاد شرایط و امکانات مناسب‌تر برای دانش‌آموزان دانست و از مدرسه سازی به عنوان یکی از امور خداپسندانه یاد کرد که نقش مهمی در تعلیم و تربیت صحیح فرزندان ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به وجود تعدادی مدرسه دو نوبته در آموزش و پرورش استان و همچنین وجود کلاس‌های درس کانکسی در برخی از روستاها و نقاط دور افتاده، بر لزوم مشارکت هرچه بیشتر خیرین مدرسه ساز برای ایجاد شرایط و امکانات آموزشی مطلوب تاکید کرد.

افتخاری افزود: تاکنون حدود 500 نفر از خیرین استان به طور مستقیم در امر مدرسه سازی مشارکت داشته‌اند، ضمن اینکه برخی از اقشار جامعه همچون فرهنگیان بنا به تمایل خود ماهیانه مبلغی به امر مدرسه سازی کمک می‌کنند.

افتخاری افزود: در حال حاضر ماهیانه حدود سه هزار نفر از فرهنگیان استان مبلغی ازحقوق ماهیانه  خود را به امر مدرسه سازی اختصاص می‌دهند.

وی در ادامه از افرادی که تمایل به مشارکت در امر مدرسه سازی دارند، خواست تا با مراجعه به اداره کل نوسازی مدارس و یا دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز استان در این امر خیر مشارکت کرده و یا مشارکت‌های خود را به هر مبلغی به شماره حساب سیبای بانک  ملی به شماره "0108199307004" و یا حساب جاری بانک تجارت به شماره "1803045522" واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار