رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آمریکا را طاغوت اعظم زمانه و منشاء پلیدی و شرارت در جهان معرفی کرد.
کد خبر: ۲۷۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 01 August 2016
به گزارش تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه که در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزادی اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز تمام برنامه و هدف دنیای استکبار این است که جهانیان مقابل آن ها خاضع و خاشع بوده و بر آن ها حکمرانی کنند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: یکی از کشورهایی که بیشترین فشارها را از سوی دشمنان متحمل شده ایران اسلامی بوده است اما به برکت خون مطهر شهدا و رشادت ها و ایستادگی ملت ایران نتوانسته اند کوچکترین خدشه ای به انقلاب و نظام وارد کنند.
حجت الاسلام محمدی افزود: ایران اسلامی با هدایت و رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همواره مقابل استکبار ایستاده و هیچگاه با آن ها سر سازش و تسلیم نداشته است که همین موضوع بر دشمنی استکبار با انقلاب و نظام افزوده است.
وی تصریح کرد: گروه تکفیری داعش به دست همین آمریکا و ایادیش بوجود آمد و آموزش دید تا دین رحمانی اسلام را بدنام و از گرایش ادیان دیگر به آن جلوگیری کند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه سخنان خود، اداره موقوفات، اداره بقاع متبرکه و برگزاری مسابقات قرآنی در سطح ملی و بین المللی را سه ماموریت مهم این سازمان عنوان و اظهار کرد: احیای موقوفات نیز یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان است و این موضوع به تمام ادارت کل استانی نیز ابلاغ شده است.
حجت الاسلام محمدی احیای موقوفات را یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا شعار مد نظر رهبری محقق و شرایط برای فعالیت های بهتر در حزوه های مختلف فراهم شود.
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمان حسینی اراکی مدیر پیشین اوقاف کرمانشاه، از عباسیان مدیرجدید اوقاف کرمانشاه به عنوان فردی توانمند یاد کرد و گفت: امیدوارم وی بتواند برنامه های مد نظر سازمان را در استان کرمانشاه به خوبی پیاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار