به گزارش تابناک:
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار و ضمن قدردانی از تلاش های عبدالرضا میرزائیان مدیر پیشین، امید قادری به عنوان مدیر جدید این اداره کل برگزیده شد.
کد خبر: ۲۷۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 02 August 2016







 به گزارش خبرنگار تابناک از کرمانشاه، قادری در مراسم معارفه خود اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه برای مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند همراهی و همدلی سایر دستگاه هاست. 

وی بر توانمندسازی ممدجویان تحت حمایت بهزیستی نیز تاکید کرد و گفت: یکی از برنامه هایی که با جدیت پیگیری و دنبال می کنیم همین موضوع است. 
مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه یکی دیگر از برنامه های خود را تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه بهزیستی عنوان کرد و گفت: توانمندسازی مددجویان و ارائه تسهیلات به آن ها برای مستقل شدن می توان در تحقق این مهم بسیار حائز اهمیت باشد. 
قادری همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای پیشبرد اهداف بهزیستی در استان تاکید و اظهار کرد: از ظرفیت خیرین نیز برای اشتغال ممدجویان می توانیم استفاده کنیم. 
در ادامه عبدالرضا میرزائیان مدیرکل پیشین بهزیستی استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه 130 هزار نفر تحت پوشش این اداره کل قرار دارند، گفت: همه مردم از تولد تا سالمندی به شکلی از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند. 
وی همچنین پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی را برنامه مهم و جدی بهزیستی در چند سال اخیر دانست و یادآوری کرد: پوشش ما در پیشگیری از معلولیت‌ها حدود 80 درصد است و جزو استان‌های پیشرو در کشوریم. 
میرزائیان در خصوص اقدامات انجام شده برای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی نیز تاکید کرد: سال گذشته برای بیش از 2 هزار نفر از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، پرداخت بیمه خویش فرما و ... ایجاد شغل کردیم. 
وی همچنین از خانه ‌دار شدن سه هزار و 600 مددجو در حوزه توانبخشی و اجتماعی استان خبر داد و تاکید کرد: در بخش مسکن خانوارهای دو معلول نیز 240 متقاضی داشتیم که مسکن 33 خانواده سال گذشته تحویل شد و 110 مورد دیگر در دست اقدام است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار