دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر خبر داد:
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی مختلف در اعیاد قربان و غدیر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 10 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛بهروز همتی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی در ایام عید قربان و عید غدیر در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این برنامه‌ها با رویکرد اشاعه مبانی مذهبی و دینی و تقویت آموزه‌های اسلامی در بین افراد جامعه در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های یادشده طی یک هفته در کرمانشاه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: 22 تا پایان شهریور ماه مدت زمانی است که برای اجرای مراسم، برنامه‌ها، جشن‌ها، سخنرانی‌ها، مسابقات فرهنگی، نشست‌های مذهبی، دوره‌های آموزشی و ... مشخص شده است.
رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات در نظر گرفته شده در نقاط مختلف استان کرمانشاه انجام می‌شود، متذکر شد: اعزام مبلغان حوزه علمیه قم به نقاط مختلف استان، برگزاری دوره‌های آموزشی و مذهبی با محوریت واقعه غدیر و چاپ مقالات علمی در این زمینه نیز به اجرا درمی‌آید.
وی با بیان اینکه اجرا و برگزاری برنامه‌های معین شده همکاری نهادها و ارگان‌های دیگر را می‌طلبد، عنوان کرد: رسانه‌ها در بیان برنامه‌ها، انتشار مراسم و انعکاس اخبار مربوط به این حوزه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند تا با پرداختن به این مقوله، گامی در راستای توجه به مبانی دینی و تقویت مفاهیم فرهنگی مورد تأکید مقام معظم رهبری بردارند.
رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سخنرانی اساتید برجسته و مطرح دینی و علمی کشور پیرامون مباحث دینی و فرهنگی با رویکرد توجه به مردم را از جمله برنامه‌های محوری در این ایام مطرح کرد که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای آن انجام گرفته است.
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اطعام افراد نیازمند در محلات محروم کرمانشاه نیز انجام می‌پذیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار