فرماندار سرپل ذهاب:
فرماندار سرپل ذهاب گفت: هم اکنون 18 روستا در قالب دو هزار و 700 خانوار در این شهرستان مرزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
کد خبر: ۲۹۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 06 September 2016
به گزارش  تابناک به نقل ازایرنا،جهانبخش حیدری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی بین دستگاه های اجرایی به منظور تسریع در روند اجرای طرح های گازرسانی افزود: با تمهیدات صورت گرفته 31 روستای دیگر این شهرستان با فراهم شدن زیرساخت های لازم تا پایان امسال از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.
وی با تاکید بر لزوم همکاری و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی شهرستان، اظهار داشت: طرح های گازرسانی در مناطق روستایی باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
وی هماهنگی بین دستگاه های اجرایی شهرستان را عامل مهمی در تسریع روند اجرای طرح های گازرسانی به مناطق مختلف این شهرستان توصیف کرد و افزود: وجود معارض زمین و جلوگیری از روند اجرای طرح های گازرسانی در برخی مناطق و همچنین کوتاهی پیمانکاران از جمله مشکلاتی است که باید در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
فرماندار سرپل ذهاب بر لزوم رفع مشکلات فراروی اجرای طرح های گازرسانی در این شهرستان مرزی تاکید کرد و گفت: در این زمینه اداره گاز باید نسبت به بررسی پیشنهادهای پیمانکاران مبنی بر تغییر مسیر خطوط تغذیه و انتقال گاز در برخی از مناطق روستایی، اقدام و نتیجه را به پیمانکاران اعلام کند.
حیدری بیان کرد: با هدف رفع مشکلات فراروی، فرمانداری شهرستان با حضور نماینده اداره گاز، پیمانکاران طرح و در صورت لزوم دادستان از مسیر طرح های گازرسانی دارای مشکل معارض بازدید میدانی خواهند کرد و بنابر اقتضای موقعیت طرح نسبت به آن تصمیم گیری خواهد شد.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت درغرب کرمانشاه دارای یک هزار و 400 مشترک گاز شهری و روستایی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار