فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های غدیر خم، گفت: فاصله گرفتن از انحراف ها مستلزم اطاعت محض از ولایت و رهبری است
کد خبر: ۲۹۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 17 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛سرهنگ علی حیدرنژاد با بیان اینکه دهه امامت و ولایت جریانی الهی است که با عید قربان به عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به عنوان خاستگاه و تجلی گاه امامت و ولایت به کمال می رسد، اظهار کرد: تبیین و ترویج و اشاعه فرهنگ غدیر و تبیین مقام و فضایل امام علی (ع) باید در این دهه به صورت جدی تری دنبال شود.
وی با تأکید بر این که باید تلاش کنیم تا در این دهه مبانی امامت و ولایت و عشق به ولایت را ترویج کرده و در راستای شعائر اسلامی از آن بهره برداری کنیم، افزود: این دهه فرصت مغتنمی برای تبیین و ترویج بیشتر مبانی مساله امامت و ولایت در جامعه است.
این مسوول با بیان این که اندیشه حاکمیت و ولایت فقیه دارای دستاوردهای فراوانی بوده که این دستاوردها ناشی از جریان غدیر است، اضافه کرد: این مهم باید برای مردم تبیین شود که در نظام اسلامی چه بحران هایی با تدبیر ولایت و برنامه ریزی مقام معظم رهبری پشت سر گذاشته شد.
سرهنگ حیدرنژاد با اشاره به این که امروز همه دنیا معترف است که حاکمیت ولایت فقیه باعث شد تا در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم، اظهار داشت: باید قدر نعمت ولایت در جامعه اسلامی را بدانیم و ارزش های آن را به نسل های جدید منتقل کنیم.
دهه امامت و ولایت هر سال از دهم ذی الحجه و روز عید قربان آغاز شده و تا یک روز پس از هجدهم ذی الحجه، عید سعید غدیر خم ادامه دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار