دادستان کرمانشاه
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت:‌ دامپزشکی استان در جانمایی کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها دامپزشکی به این مهم توجه داشته باشند که در مکان‌های پرتردد و نزدیک مراکز مذهبی نباشد.
کد خبر: ۳۰۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از  فارس از کرمانشاه، مجتبی ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست اعضای ستاد جرائم خاص استان، اظهار داشت: مبارزه با خورده‌فروشان مواد مخدر و برخورد جدی و قانونی با حمل‌کنندگان و استفاده‌کنندگان سلاح سرد از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به برخورد جدی و مستمر با خورده فروشان مواد مخدر اشاره و بیان کرد: بعضی ازاین افراد علاوه بر اینکه خورده‌ فروش هستند اعتیاد به مواد مخدر هم دارند که در این راستا این افراد را به کمپ‌های ترک اعتیاد و درمانی نیز معرفی می‌کنیم.

وی بررسی وضعیت درمانگاه‌های دامپزشکی و جانمایی آنها در شهر کرمانشاه  را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست دانست و گفت: دامپزشکی استان مکلف است به وظیفه قانونی خود عمل کند بر اقدامات اینگونه کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها نظارت کافی داشته باشد و  در جانمایی این درمانگاه‌های به این مهم توجه داشته باشند که در مکان‌های پرتردد و نزدیک مراکز مذهبی نباشد.

برخورد قانونی با حمل کنندگان و استفاده از سلاح سرد و همچنین فرهنگ‌سازی برای کاهش خشونت در جامعه و اطلاع‌رسانی به منظور آگاهی بخشی در راستای نگهداری سلاح سرد از دیگر موضوعاتی بود که ملکی به آن اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در برخی موارد دیده می‌شود موضوعات ساده‌ای مانند تصادف غیرعمد به لحاظ وجود سلاح سرد در ماشین، پرونده دیگری با عنوان درگیری، مناظره و اختلال در نظم را در بردارد که برای جمع‌آوری این موارد برخورد جدی در دستور کار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار