در جلسه کارگاه سلامت امنیت غذایی کرمانشاه مطرح شد
در جلسه کارگاه سلامت امنیت غذایی بر موضوعاتی همچون میزان بروز بالای تب مالت در سطح استان کرمانشاه و کنترل این بیماری و همچنین برگزاری کمیته استانی بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان تأکید شد.
کد خبر: ۳۱۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه کارگاه سلامت امنیت غذایی صبح امروز در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیران اجرایی استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیران دانشگاه‌ علوم پزشکی استان کرمانشاه گزارشی در خصوص وضع موجود در پایان برنامه چهارم و پنجم توسعه براساس شاخص‌ها در این جلسه ارائه دادند.

براساس این گزارش، طرح موضوع میزان بروز بالای تب مالت در سطح استان و کنترل این بیماری توسط مسؤولان دامپزشکی استان کرمانشاه امروز در کمیته سلامت و امنیت غذایی ارائه شد.

در جلسه کارگاه سلامت امنیت غذایی برگزاری کمیته استانی بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

گفتنی است، موضوع همکاری دستگاه‌های مربوط در مورد پنج بیماری اولویت‌دار از جمله تب‌ مالت، اچ.ای.وی، بیماری‌های غیر واگیردار(سرطان، قلب و عروق)، بیماری‌های منتقله از آب و آنفلوآنزای پرندگان در این جلسه مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار