دادستان کرمانشاه خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به جرایم در زمینه دست‌اندازی به اراضی ملی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 17 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس از قصرشیرین، مجتبی ملکی ظهر امروز در مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: دستگاه قضایی با تمام توان برای نظارت دقیق بر اجرای قانون حرکت می‌کند و در این خصوص همه دست‌اندرکاران این حوزه باید از همه امکانات و پتانسیل‌های موجود بهره بگیرند تا نتیجه مناسب و مورد نظر حاصل شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به جرم در زمینه دست‌اندازی به اراضی ملی و ساخت و ساز غیرمجاز در باغات و زمین‌های کشاورزی در کرمانشاه ایجاد شده است، عنوان کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص برای همه افراد حجت است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط دستگاه قضایی برای حراست از اموال عمومی و اراضی ملی در این استان، خاطرنشان کرد: ضابطان قضایی تلاش‌های خوبی را انجام داده‌اند.

وی کمبود نیرو و امکانات دستگاه قضایی را از جمله عمده‌ترین مشکلات پیش‌روی این مجموعه بیان کرد و متذکر شد: برخورد قاطع دستگاه قضایی با جرایم سازمان‌یافته، مقابله با قاچاق کالا و سوخت با جدیت انجام می‌گیرد و در زمینه اجرای قانون با احدی تعارف نداریم.

ملکی خدمت به مردم، توجه به حقوق شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع را از اولویت‌های کاری دستگاه قضایی استان کرمانشاه با هدف اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه بیان کرد و گفت: قضات با توجه به آموزه‌های اصیل دینی و الهی برای اجرای قانون با دقت و جدیت عمل می‌کنند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، مردم و مسؤولان با همکاری و تعامل بهترین کمک را می‌توانند به دستگاه قضایی برای برقراری نظم، اجرای عدالت، برخورد با قانون‌شکنان و جرایم مختلف داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار