امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه عنوان کرد: وحدت راه نفوذ افکار مخرب و تفرقه افکنانه را مسدود و امنیت را گسترش می دهد.
کد خبر: ۳۲۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 01 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،ماموستا ملا محمد محمدی اظهار داشت: حفظ امنیت عمومی تابعی است از قانون، مجری قانون، نفوذ آموزه های دینی، فرهنگ عمومی، احساس مسوولیت و آگاهی های مردم است.
وی افزود: با جمعبندی میزان نفوذ این شاخص ها، امنیت عمومی در کشور قابل قبول است اما انتظار ارتقا آن مطالبه ای مبارک محسوب می شود.
امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه گفت: تقویت امنیت عقیدتی در جوامع چند قومیتی مثل کرمانشاه بی شک امنیت عمومی را تحت شعاع قرار می دهد و به افزایش آن کمک می کند. 
محمدی ادامه داد: احترام به مقدسات و عرف و قواعد مذهبی زمینه وحدت بین فرق مختلف را به شدت مساعد و قوی می کند و فعالیت محافل مذهبی و نفوذ عقیده در حوزه تعریف امنیت عمومی را ارتقا می دهد.
وی با بیان اینکه احترام به مقدسات زمینه ارتقا سلامت جامعه بر پایه آموزه های دینی را فراهم می کند، تصریح کرد: براساس تعالیم دین مبین اسلام احترام به قانون و مجری قانون فضیلت و تکلیف دینی برای تمام مردم شمرده و بزهکاری تقبیح شده است. 
امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی در تمامی زمینه ها از امنیت بالایی برخوردار است و همه اقشار جامعه خود را در حفظ آن مسوول می دانند. 
محمدی افزود: توصیه های رهبر فرزانه انقلاب در توجه و احترام به مقدسات مذهبی، به حق امنیت عقیدتی و وحدت اسلامی را در میان پیروان مذاهب مستحکم تر کرده و یادآور این مساله است که نظام اسلامی ایران به صورت بنیادین وحدت همه اقشار، اقوام و مذاهب در جامعه را در اساس خود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار