در آستانه اربعین حسینی صورت گرفت
جانشین فرمانده انتظامی هرسین به همراه امیر مولایی فرمانده تیپ 281 زرهی نیروی زمینی ارتش کرمانشاه و حجت‌الاسلام نوری در آستانه اجرای طرح اربعین‌، از موکب‌های امامزاده باقر(ع) بازدید کردند.
کد خبر: ۳۲۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 14 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، جانشین فرمانده انتظامی هرسین به همراه امیر مولایی فرمانده تیپ 281 زرهی نیروی زمینی ارتش کرمانشاه و حجت‌ الاسلام نوری در آستانه اجرای طرح اربعین حسینی‌، عصر امروز از موکب‌های امامزاده باقر(ع) بازدید کردند.

مولایی در این بازدید بر خدمت‌رسانی مضاعف و منسجم پلیس با همکاری سازمان‌های خدماتی در ایام اربعین و سفر زائران به کربلا معلی تأکید کرد.


این مقام ارشد نظامی با تأکید بر لزوم ساماندهی کامل توقفگاه‌ها و ایست بازرسی و محل تردد زائران و پرکردن تمام خلا‌های توسط پلیس از اقدامات انجام گرفته پلیس این شهرستان اعلام رضایت کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در خاتمه درخصوص تامین امنیت موکب‌های گزارشی اعلام کرد و گفت: پلیس این شهرستان با آمادگی و هوشیاری کامل با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی بستر لازم را برای سفری امن فراهم آورده است.


گفتنی است، تیپ 281 زرهی مستقل بیستون یکی از واحدهای عملیاتی نیروی زمینی همیشه سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در امتداد شرقی شهر کرمانشاه و در پادگان شهید سرلشکر نیکخواه (حاجی‌آباد) مستقر است و علاوه بر انجام عملیات مختلف تخصصی رزمی و نظامی در توجه به ارتقای ورزش‌های تخصصی و همگانی اهتمام ویژه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار