معاونت اداری و مالی شهرداری:
مهندس حیدر کرمی گفت: امروز شهرداری کرمانشاه تمامی فعالیتهای خود را بر اساس برنامه ریزی وچشم انداز توسعه فرهنگی، عمرانی و خدماتی شکل می دهد .
کد خبر: ۳۳۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 04 December 2016

به گزارش تابناک، مهندس کرمی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در مدیریت شهری گفت: انجمن های مردم نهاد می توانند با توجه به نقش موثری که در بین اقشار مختلف شهروندان دارند، فرهنگ پرداخت عوارض و حق شهروندی را نهادینه کنند تا منابع مالی کافی برای اجرای پروژه ها و فعالیت های بزرگ و تحول ساز شهرداری تامین شود.

وی با تأکید بر اینکه حضور شهروندان در عرصه های  عمومی و مشارکت تمامی اقشار جامعه  برای پیشرفت امور در حوزه مدیریت  شهری یک امر ضروری است، افزود: حضور مردم بویژه تشکلهای مردم نهاد که در حوزه های  اجتماعی و فرهنگی فعالیت می کنند  زمینه ساز کاهش هزینه های مدیریت شهری، افزایش اعتماد، مشارکت  و رضایتمندی شهروندان و تحقق  برنامه های شهرداری با بهترین  کیفیت خواهد بود.

مهندس کرمی  با بیان اینکه تنها راه برون رفت از تنگناهای مالی و پیشبرد کارها مشارکت مردم و انجمن های مردم نهاد است، تصریح کرد: باید فضا را به گونه ای پیش ببریم که روابط سرد مردمی در مشارکتهای اجتماعی و مدیریت شهری جای خود را به ارتباطات قوی اجتماعی دهد که در این راستا باید با بهره گیری از توان مردم در حوزه های مختلف اجرایی، اجتماعی و فرهنگی بتوانیم شادابی و نشاط بیشتری را به جامعه تزریق کنیم.

 وی گفت:  در راستای  تغییر نگرش نسبت به بدنه مدیریت و کارکنان شهرداری حرکت به سمت مدیریت اجرایی با کیفیت  مطلوب و جذب مشارکت حداکثری همشهریان عزیز در همراهی  و همگامی با سیاستهای مدیریت شهری و  افزایش اعتماد متقابل و تعامل  بیشتر، اقدام می کنیم تا از  ظرفیتهای  اجرایی و فکری این  عزیزان بیشترین استفاده را ببریم.

 معاونت اداری و مالی کرمانشاه تأکید کرد: امروز شرایط مناسبی را  فراهم آورده ایم تا به مدد  نیروهای جوان و با انگیزه و دریافت مشاوره درست از تمامی اقشار جامعه  هم برانجام امور فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، خدماتی، نظارت دقیق  تری صورت گیرد و هم نقاط قوت و ضعف  سیستم را شناسایی کنیم و در جهت  اصلاح امور گام برداریم و برای توسعه  شهر اقدام کنیم.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل  شهرداری کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار