مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعیین شرایط جدید برای درجه بندی باشگاههای ورزشی سطح استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 26 December 2016

به گزارش تابناک، مجتبی جوهری با اشاره به اینکه باشگاههای ورزشی استان از نظر نوع سرمایه گذاری،حجم،ماهیت فعالیت و چگونگی گسترش تاسیسات و فضاهای ورزشی از تقسیم بندی باشگاههای ورزشی به سه درجه یک، دو و یا سه خبر داد.

وی در خصوص این تقسیم بندی گفت: باشگاههایی که دارای سند مالکیت به نام موسس و پارکینگ خصوصی باشند، حداقل در سه رشته ورزشی فعال باشد، مشروط به اینکه یکی از این رشته ها پایه(شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک)باشد، امکان فعالیت رشته های ورزشی در سالن های با ابعاد استاندارد و به صورت جداگانه مقدور باشد،در طول سال فعالیت داشته باشد،حداقل سالانه ۲۰۰ نفر به آمار بیمه ورزشی و ورزشکار سازمان یافته خود اضافه نماید و نهایتا اینکه در مسابقات کشوری و استانی زیر نظر هیئت های استانی فعالیت داشته باشند در این طرح به عنوان باشگاه درجه یک مجوز فعالیت خواهند داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به تعیین شرایط کسب مجوز درجه ۲ برای باشگاههای ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: این قبیل باشگاهها باشد حداقل ۱۷۰ متر مربع مساحت مفید و امکانات ورزشی مناسب، فعالیت دائمی و مسمتر در حداقل ۳ رشته ورزشی،افزایش سالانه ۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته(بیمه ورزشی)در طول سال و حضور در مسابقات ورزشی را در طول سال داشته باشند

جوهری همچنین اظهار کرد: آن دسته از باشگاههایی که دارای فضای مفید ورزشی به مساحت حداقل ۱۵۰ متر، فعالیت دائمی و موقت در طول سال باشند درجه ۳ محسوب می شوند و باید طبق تعرفه اعلام شده کار کنند.

وی تاکید کرد: این قبیل باشگاهها باید در طول سال حداقل ۵۰ نفر به افراد بیمه شده خود اضافه نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد:کلیه فرایند های مربوط به تمدید مجوز باشگاههای ورزشی سطح استان بر اساس این مصوبه کمیسون ماده پنج انجام خواهد شد.

جوهری همچنین از تحصیلات مربیان، درجه مربیگری، سابه فعالیت ورزش و کسب عنوان قهرمانی، از جمله موارد ذکر کرد که در تعیین درجه باشگاه مؤثر هستند.

وی در پایان افزود: آن دسته از باشگاههایی که امکانات ورزشی ویژه جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان و بیماری های خاص داشته باشند و به این عزیزان سرویس بدهند از امتیازات ویژه در تعیین درجه بندی بهره مند خواهند شد.

منبع: روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار