مدیر اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب، با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بهداشت محیط مدارس در ارتقای سلامت دانش آموزان گفت: نیروی انسانی، تجهیزات آموزشی و شاداب سازی محیط تحصیل از عوامل مهم در ارتقای کیفیت آموزشی است.
کد خبر: ۳۵۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 07 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، روح الله عباسیان روز شنبه در حاشیه بازدید از مدارس دهستان سرقلعه و جگیران از توابع شهرستان سرپل ذهاب افزود: راهکارهای افزایش کیفیت آموزشی مستلزم شناخت کافی وضعیت موجود و نهادینه شدن فرهنگ کار در دستگاه تعلیم و تربیت است که باید با برنامه‌ریزی و نظارت، نسبت به اجرای صحیح آن اهتمام بیشتری صورت گیرد.
وی اظهار کرد: ارتقای بهره وری در مدرسه نیازمند توجه و مشارکت همه جانبه تمامی افراد جامعه به ویژه مسوولان، کارکنان آموزشی ، دانش آموزان و اولیای آن ها است.
مدیر اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب، بازدید مستمر و هدفمند آموزش و پرورش از مدارس را ضروری و مهم عنوان کرد و افزود: نتایج کلیه تلاش های مسوولان آموزش و پرورش باید در مدارس متجلی شود تادانش آموزان بتوانند با کسب علم و معرفت در راه اعتلای بیش از پیش نظام اسلامی گام بردارند.
عباسیان گفت: برنامه بهداشت محیط مدارس از اهمیت و جایگاه ویژه ای در ارتقای سطح سلامت دانش آموزان و جامعه برخوردار است و باید این امر مهم بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.
دهستان سرقلعه و جگیران از توابع شهرستان سرپل ذهاب دارای 22 آموزشگاه ابتدایی با 268 دانش آموز و سه مدرسه مقطع متوسطه اول و دوم با 92 دانش آموز در سال تحصیلی 96 - 95 است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار