به‌ مناسبت دهه فجر انجام می‌گیرد
مسؤول انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان دستاوردهای انقلاب به‌ مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 13 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس،کامران رضایی اظهار داشت: نمایشگاه عکس با عنوان دستاوردهای انقلاب به‌مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مسؤول انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم رقابتی با عنوان دستاوردهای انقلاب در دستور کار بود که به‌دلیل هزینه بالا لغو شد.

وی ادامه داد: 6 عنوان فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه تا قبل از پایان دی ماه سال‌جاری به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای ارسال می‌شود.

رضایی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه سه سال در آموزش و تولید فیلم مستند و در رشته‌های دیگر جزو دفاتر فعال در سطح کشور بوده است، گفت: چهار فیلم‌ساز کرمانشاهی در جشنواره منطقه‌ای سمنان در شهریور ماه امسال در بخش بهترین مستند و تدوین، جایزه گرفتند.

این مسؤول حوزه هنر در استان کرمانشاه تصریح کرد: انجمن سینمای جوانان یک تشکل نیمه‌دولتی است که نیروهای متعهدی در آن فعالیت می‌کنند و اگر مسؤولان از آنان حمایت کنند، بی‌شک کرمانشاه در تولید فیلم مستند در سطح کشور موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کند.

رضایی خاطرنشان کرد: مستند زندگی جانباز سرافراز، فریبرز یزدان‌شناس با عنوان چنی تو عزیزی (چه‌قدر تو عزیز هستی) در سال گذشته به کارگردانی یزدان باقری و تصویربرداری اصغر لایی ساخته شد.

به گفته مسؤول انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه، مستند زندگی جانباز شیمیایی، فرزاد جباری در سال 94 و 95 با عنوان زندگی بر نیم‌بوس به کارگردانی فرحناز وفایی ساخته شد که به جشنواره فیلم حسنات راه یافت.

رضایی با بیان اینکه در یک دوره هفت ماهه آموزش فیلم‌سازی، الفبای فیلم‌سازی شامل تدوین، کارگردانی، میکس، مونتاژ و... آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: طی زمان برگزاری دوره آموزش، همه امکانات فیلم‌سازی در اختیار هنرآموزان قرار می‌گیرد.  

وی با اشاره به اینکه گواهی‌نامه پایان دوره به هنرآموزان پس از موفقیت در آزمون ارائه می‌شود، متذکر شد: انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه در ساخت فیلم کوتاه، فیلم‌سازان بااستعدادی به جامعه معرفی کرده است.

این مسؤول تاکید کرد: تولید فیلم برای پیشرفت کار فرهنگی در جامعه مهم است که بدون حمایت مسؤولان فرهنگی تولید فیلم سخت است ولی فیلم‌سازان با وجود سختی‌ها نمی‌گذارند چرخه تولید فیلم از حرکت بیفتد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار