فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 164 طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 26 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ فضل الله رنجبر در گفتگو با ایرنا، ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته دولت در حوزه شهرستان کرمانشاه طی 3.5 سال اخیر، به پروژه های افتتاحی دهه فجر نیز اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای 164 طرح قابل افتتاح شهرستان، یک هزار و 910 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات اختصاص یافته است.

رنجبر ادامه داد: از مجموع پروژه های افتتاحی، 121 طرح آن در بخش عمرانی خواهد بود که بالغ بر یک هزار و 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار کرمانشاه همچنین از افتتاح 43 طرح در حوزه صنعت، کشاورزی و اشتغالزایی با ایجاد 550 فرصت شغلی و با 900 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی افزود: از مهمترین پروژه های قابل افتتاح دهه فجر، گازرسانی به 64 روستای شهرستان کرمانشاه خواهد بود که 130 میلیارد ریال برای این کار هزینه شده است.

رنجبر، احداث کلینیک جامع تخصصی امام رضا (ع) با 90 میلیارد ریال و احداث اتاق عمل بیمارستان آیت الله طالقانی با 25 میلیارد ریال را از دیگر پروژه های مهم افتتاحی طی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: بهره برداری از سه سالن سقف بلند ورزشی، افتتاح پنج واحد آموزشی و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اجرای پنج طرح هادی روستایی، اجرای سیستم های نوین آبیاری در مزارع کشاورزی، احداث چند بوستان کودک و ساماندهی معابر روستایی از دیگر طرح های مهم افتتاح دهه فجر خواهند بود.

وی در پایان اظهار کرد: برای دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی و ورزشی و جشن های متعددی در نظر گرفته شده که با رویکرد مردمی برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار