رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از کسب مدال برنز توسط سامان حیدری کاراته کا کرمانشاهی وزن به اضافه 80 کیلوگرم در رقابت های لیگ جهانی پاریس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،ناصر محمدصالحی روز دوشنبه اظهار کرد: حیدری کاراته کا کرمانشاهی در دیدار رده بندی با پیروزی ' سه بر یک ' مقابل حریفی از ترکیه عنوان سوم و مدال برنز این رقابت ها را کسب کرد.
وی افزود: حیدری در این رقابت ها در مجموع 6 مسابقه برگزار کرد که در پنج دیدار پیروز و تنها در مرحله نیمه نهایی شکست را برابر حریف خود متحمل شد.
محمدصالحی خاطرنشان کرد: این کاراته کا کرمانشاهی در مسابقه اول خود برابر حریفی از قزاقستان با حساب پنج بر صفر پیروز و به دور دوم صعود کرد.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه ادامه داد: حیدری در مسابقه های دوم، سوم و چهارم خود با حریفانی از کشور فرانسه میزبان رقابت ها مسابقه داد که دیدار دوم را با حساب 'چهار بر دو' و دیدارهای سوم و چهارم را با نتایج مشابه 'پنج بر صفر' پیروز شد.
 وی با بیان اینکه حیدری در دیدار پنجم خود با حریفی از شیلی مسابقه داد و توانست با برتری پنج بر یک به دیدار نیمه نهایی صعود کند، یادآور شد: در دیدار نیمه نهایی وی به مصاف سجاد گنج زاده دیگر کاراته کا ایرانی رفت و با قبول شکست پنج بر دو از رسیدن به دیدار فینال باز ماند.
 محمدصالحی در پایان اظهار کرد: مرحله نخست لیگ جهانی کاراته با حضور بیش از یک هزار و 200 کاراته کا از 78 کشور جهان در پاریس فرانسه جریان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار