نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با حضور معاون فرماندار، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگانی از ادارات و شرکت های آب، برق، گاز و تعاون و بانک های توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید در محل فرمانداری کنگاور برگزار شد .
کد خبر: ۳۷۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 01 February 2017
به گزارش تابناک: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛ به نقل از اداره شهرستان کنگاور، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با حضور معاون فرماندار، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگانی از ادارات و شرکت های آب، برق، گاز و تعاون و بانک های توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید در محل فرمانداری کنگاور برگزار شد .

در این نشست در خصوص مسایل و مشکلات شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی شیر آناهیتا، تیزرو  و تریلر غرب،    کیمیا کود آناهیتا و چند واحد صنفی و خدماتی بحث و بررسی به عمل آمد . احمدی؛ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگاور، مسایلی را درباره ی قطع مکرر برق واحدهای شهرک صنعتی و کیمیا کود آناهیتا و خوراک دام طاهرآبادی بیان داشت و با توجه به خساراتی که در حین قطع برق متوجه این واحدهای می شود، خواستار رفع مشکلات آن ها شد. سپس دکتر خزایی، معاون فرماندار با بیان این موضوع که مدیران شهرستان بایستی قدرت انعطاف در قوانین و چانه زنی با مدیران ارشد خود را داشته باشند، خواستار رفع مسایل و مشکلات واحدهای مذکور از طریق تعامل و همکاری بیش تر دوایر دولتی شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار