به منظور برخورد انتظامی با متخلفین؛
کرمانشاه- جلسه هماهنگی با نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان جوانرود برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر، امروز شنبه جلسه هماهنگی با نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهرستان جوانرود برگزار شد.

دکتر احمد امیری رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود در اینخصوص و در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه در راستای پیشگیری و کنترل مبارزه با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان بوده که با نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

وی اظهار داشت: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و اعمال ضوابط قرنطینه ای و بهداشتی در تردد انواع طیور و نیز فرآورده حاصل از آن از قبیل کنترل تردد حمل طیور زنده و تخم مرغ این جلسه برگزار شد.

دکتر امیری در اشاره به مصوبات این جلسه تصریح کرد: مصوب گردید نیروی انتضامی در گلوگاه ها فقط به خودروهای حمل مرغ زنده ای اجازه تردد دهد که دارای گواهی حمل قرنطینه ای و بهداشتی از دامپزشکی هستند.

این مقام مسئول تامین سلامت عمومی جامعه را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه برشمرد و افزود: در این جلسه بر شرکت فعال در اکیپ مبارزه با عرضه مرغ زنده در سطح شهرستان تاکید گردید.

دکتر امیری تاکید کرد: عرضه غیربهداشتی مرغ زنده و کشتار و حمل غیربهداشتی مرغ زنده در سطح شهرها و روستاها یکی از فاکتورهای مهم انتقال و انتشار این بیماری محسوب می شود

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود بیان داشت: در جلسه فوق که در محل شبکه دامپزشکی شهرستان برگزار شد، رییس پلیس پیشگیری و عملیات شهرستان و مسیول بهداری نیروی انتظامی منطقه جوانرود حضور داشتند.

دکتر امیری دیگر اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان را یادآور شد و گفت: در این زمینه چندین دوره کلاس آموزشی توجیهی آنفلوآنزای فوقحاد پرندگان و راه های مقابله و پیشگیری در سطح شهرستان برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار