با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی
1867 واحد مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، در شهرستانهای هرسین ،کرمانشاه ،اسلام آباد غرب وسنقر و کلیایی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 14 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک:، مجتبی نیک کردار معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در حاشیه آیین افتتاح همزمان این پروژه‌ها که به صورت نمادین در مجموعه 203 واحدی مسکن مهر کارکنان دادگستری شهرستان هرسین برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز بصورت همزمان 1867 واحد مسکن مهر در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، هرسین و سنقروکلیایی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود:تا به امروز38 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان به بهر ه برداری رسیده وکه از این تعداد 32 هزار و 800 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان به بهره‌برداری رسیده که با 1867 واحد افتتاح شده امروز به حدود 35 هزار واحد می‌‎رسد.
نیک کردار تصریح کرد: همچنین در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر استان نیز تا به امروز 3500 واحد مسکن مهر افتتاح شده و تا به امروز در مجموع 38 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است.
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: 8500 واحد مسکن مهر بدون معارض دیگر نیز در استان باقی مانده که تلاش ما این است تا پایان عمردولت آنها را نیز تکمیل کرده و پرونده مسکن مهر استان را ببندیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار