سلیمان محبی در گفتگو با تابناک گفت:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:اداره کل آموزش و پرورش استان در حال آماده سازی ۲۴۰ واحد آموزشی در سطح استان در ایام نوروز ۹۶ برای اسکان موقت فرهنگیان است که از این تعداد ۱۳۶ واحد در شهر کرمانشاه و ۱۰۴ واحد دیگر در سایرمناطق تابعه است.
کد خبر: ۳۸۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 01 March 2017
سلیمان محبی امروز در گفتگو با خبرنگا ر تابناک از کرمانشاه،  در  تشریح برنامه های ویژه برای استقبال از میهمانان فرهنگی اظهار داشت:  عوامل اجرایی ستاد اسکان در مبادی ورودی جهت راهنمایی میهمانان مستقر می شوند و با اهدا نقشه اماکن گردشگری و اقامتی را به مسافران  معرفی و آنان را برای بازدید راهنمایی می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۴ پایگاه پذیرش مسافران در سطح استان فعال می شود، افزود:   از سوی اداره کل آموزش و پرورش چهار پایگاه در شهر کرمانشاه و در هر کدام از مناطق استان یک پایگاه اقدام به پذیرش همکاران فرهنگی می کنند.

وی در ادامه  بیان داشت:  ما  دو هزارو  ۶۴ کلاس را در سه گروه ویژه، الف و ب  در جهت اسکان فرهنگیان  مجهز  به وسایل مورد نیاز همکاران خواهیم کرد که از این میزان هزارو ۴۱۰ کلاس در شهر کرمانشاه و ۶۵۴  کلاس در سایر مناطق استان مجهز  خواهند شد.

این مسئول حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان در جمع میهمانان به منظور خیر مقدم  را یکی دیگر از برنامه های ویژه این ادراره برای استقبال از میهمانان فرهنگی برشمرد و گفت:  در پایگا ه های پذیرش مسافران از میهمانان فرهنگی پذیرایی خواهیم کرد.

محبی  تصریح کرد:  علاوه بر این اقدامات ۱۴ مرکز رفاهی (خانه   معلم ) در سطح استان با ظرفیت ۲۵۰  تخت در جهت اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۶  تدارک دیده که با ایجاد پایگاه های پذیرش مسافران  در کلیه مناطق آموزش و پرورش استان آمادگی لازم  برای پذیرایی از همکاران ایجاد شده است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار