علی صفدری در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: توجه به شهدا، موجب برکت، در زندگی شخصی و اجتماعی ما می شود که سلامت و سعادت دنیوی و اخروی را تضمین می کند.
کد خبر: ۳۹۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 12 March 2017

علی صفدری امروز در  گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: این روزها خانواده های شهدا  مورد توجه و تکریم که شایسته آنان باشد، نیستند که در این مقطع از زمان نیازمندیم تا هر فرد و مجموعه ی انقلابی در این مهم پیشگام شوند.

وی با بیان اینکه باید به مادران شهدا این پیام منتقل شود که فرزندان معنوی آنان ، ادامه دهنده راه فرزندان خونی آنان هستند، افزود: بر این اساس با مشارکت خیرین ، طرح مادران آسمانی طراحی شده است. 

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با مشارکت  دانش آموزان عضو این انجمن به نیابت از هر یک از شهدا هدیه و تندیسی را با حضور درمنزل شهدا به آنان  اهدا می کنند.

صفدری خاطرنشان کرد: در راستای تکریم از مادران شهدا این اتحادیه  با کمک خیرین، تندیس هایی را که عکس شهید بر روی آن نقش بسته است آماده کرده  به همراه یک هدیه دیگر در روز مادر یا یک هفته منتهی به آن به نیابت از فرزند شهید،  از مادرآنان تجلیل می شود.

وی در خاتمه گفت: خیران و علاقه مندان،  می توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر جهت مشارکت در این امر پر برکت با شماره (08338254720) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه  تماس بگیرند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار