رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان گفت: سه نفر از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه که اقدام به قدرت نمایی کرده و پس از مصدوم کردن فردی با هویت معلوم، فیلمی از این عمل مجرمانه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد رستمی" بیان کرد: در پي ارجاع يک فقره پرونده از سوي معاون دادستان دادسراي عمومي و انقلاب کرمانشاه مبني بر اينکه تعدادي از اراذل و اوباش سابقه دار و شاخص که با توسل به سلاح سرد اقدام به قدرت نمايي و اخلال در نظم کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان در داخل قهوه خانه اي سنتي در خيابان ديزل آباد اقدام به قدرت نمایی کرده و پس از مصدوم کردن فردی با هویت معلوم، فیلمی از این عمل مجرمانه خود را در فضای مجازی منتشر کرده بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و بازبيني فيلم، هويت و مخفيگاه سه نفر از عوامل اصلي جرم در سه نقطه مختلف شهر کرمانشاه شناسايي و طي اقدامی ضربتي هر سه نفر دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه طی بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، تعدادی سلاح سرد کشف شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به در پيش رو بودن انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهر و روستا و متصور بودن هرگونه اقدام اوباش گرانه توسط افراد هنجارشکن، اجرای طرح های مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت به صورت مستمر اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار