سرویس کرمانشاه- فاطمه هاشمی در کرمانشاه گفت: روحانی با تمام سختی هایی که در 4 سال گذشته داشت تا آنجایی که توانست آبروی خودش را برای این کشور گذاشت تا کشور را ازخط اصلی که منحرف شده بود به ریل خود بازگرداند.
کد خبر: ۴۱۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 07 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کردپرس، فاطمه هاشمی دختر مرحوم آیت الله هاشمی ا در همایش حمایت از دکتر روحانی که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزارشد، با اشاره به وقوع 8 سال جنگ تحمیلی در منطقه غرب کشور، اظهارداشت:براستی شما مردمی که در این منطقه و سایر مناطق جنگی 8 سال سختی کشیدید بهتر از هرکس دیگری معنی جنگ و صلح را می فهمید.

وی ادامه داد: شما می دانید جنگ چه آسیب هایی را بر جامعه وارد می کند. هم در دوران جنگ و هم در دوران پس از جنگ این آسیب ها وجود دارد.

دختر مرحوم آیت الله هاشمی به ذکر خاطراتی از مرحوم هاشمی از سالهای جنگ در کرمانشاه پرداخت  و افزود: شما بیش از هرکس دیگری مصیبت هایی که بر این کشور وارد شد را می فهمید به همین دلیل از آقای روحانی حمایت خواهید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در انتقاد از دولت قبل گفت: در دولت گذشته ما غرور ملی خود را از دست دادیم.

فاطمه هاشمی اضافه کرد: در آن زمان بیشترین درآمد از نفت را داشتیم اما با آن چه کردیم؟ مسکن مهر را ساختند. میلیارد ها ریال را از بین بردند برای اینکه تبلیغاتی برای خود کرده باشند.

وی اتحاد فعلی بین مردم را خوب توصیف کرد و تصریح داشت: مردم نباید اجازه دهند عده ای که فقط به دنبال رای هستند و نه به دنبال توسعه و پیشرفت به کشور برگردند.

دختر مرحوم هاشمی متذکرشد: دشمن ما آماده است که با کوچکترین اشتباه ما بهره خود را ببرد. بنابراین روحانی با تمام سختی هایی که در 4 سال گذشته داشت تا آنجایی که توانست آبروی خودش را برای این کشور گذاشت تا کشور را از خط اصلی که منحرف شده بود به ریل خود بازگرداند.

وی با بیان اینکه هر کدام از ما باید پیام آوری برای سرافرازی ایران اسلامی باشد، عنوان کرد: باید همه در انتخابات مشارکت کنند زیرا انتخابات سرنوشت ما است. اگر پای صندوق رای حاضر نشویم به خودمان ظلم می کنیم.

فاطمه هاشمی در پایان یادآورشد: از اول انقلاب چندین انتخابات برای دخیل بودن مردم در سرنوشت خود برگزارشده است. شما نقش اساسی در به ثمر رساندن انقلاب داشتید و اکنون نباید به قول امام اجازه دهید به دست نااهلان بیفتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار