سرهنگ جهانگیر کریمی در گفتگو با تابناک:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در واقع تجلی اراده ی مردم و مردم سالاری دینی است،
کد خبر: ۴۲۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 10 May 2017
جهانگیر کریمی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا حتی انتخاب رهبری به صورت غیر مستقیم رهبری  مشارکت همه ی احاد جامعه تجلی اراده ی مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه اساس جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی این است که افراد آزادانه در انتخابات شرکت کنند و هر فردی حق دارد در تعیین سرنوشت کشور خود شرکت کند واین با شرکت درانتخابات محقق است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش اساسی در سرنوشت کشوردارد، که حضور حداکثری مردم نشان دهنده ی حمایت مردم به نظام در جهت ادامه ی انقلاب بوده که مهر تاییدی به تداوم نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ کریمی افزود: انتخاب فرد اصلح موضوع مهمی است و اینکه فرد مورد نظر برای ریاست جمهوری چه کسی است، و چه برنامه ای دارد،  آینده ی مملکت را به کدام سمت و سو می برد که توصیه می شود در انتخاب فرد اصلح به بیانات مقام معظم رهبری و تبیینی که ایشان دراین راستا دارندتوجه کنند.

وی با اشاره به اینکه ما دلسوزتر از مقام معظم رهبری نداریم، و تاکید  برحضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشوردارد، افزود: این فرد متدین و وانقلابی در خط اسلام، نظام اسلامی و امام راحل و امام حاضر ( مقام معظم رهبری) باشد، عده ای می گویند ما در خط امام هستیم وبه گونه دیگری عمل می کنندو در خط رهبری حرکت نمی کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری دو انتخابات مهم پیش رو داریم، که هردوی آنها مهم هستند به ویژه انتخابات ریاست جمهوری و توجه کنیم فرد متدین، دلسوزو در خط امام و رهبری را انتخاب کرده و کسی باشد که مسایل داخل توجه داشته باشد، نه آن که به خارج از کشور توجه داشته باشد.

او ادامه داد:  رئیس جمهور دلسوز و متدین کسی است که دنبال زر اندوزی ، ثروت وکسب جاه و مقام برای خود نباشد، و اگر خود ما بر ای انتخاب فرد اصلح به این نتیجه نرسیدیم که  چه  کسی را به عنوان رئیس جمهور اصلح انتخاب کنیم به معتمدین که در سطوح مختلف و مرکزیت کشورو استان ها هستند و شامل جبهه ی نیروهای مردمی انقلاب و جمعی از دلسوزان انقلاب، مردم و محرومان هستند ، مراجعه کنیم.

سرهنگ کریمی رئیس جمهور خوب را فردی دانست که علاوه به دینداری و در خط انقلاب و رهبری بودن دارای کارنامه و سوابق روشن دانست و گفت: فردی است که در شرایط سخت امتحان پس داده و تا کنون در مقابل امام راحل و مقام معظم رهبری حرفی نزده است، و همواره پشت سر ایشان حرکت کرده است، 

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند : * کاندیداها به مردم قول دهنداز حیث موضوعات  سیاسی ، اقتصادی ( اقتصاد مقاومتی) ، اجتماعی و... نگاهشان به داخل کشور باشدنه به خارج *.

کریمی تصریح کرد: ما درجامعه  دو گروه داریم که گروه اول افراد متدین بوده که نگاهشان به داخل کشور و گروه دوم کسانی هستند که معتقدند همانند* تیم فوتبال * مدیر را از خارج از کشور برای تصدی امور بیاوریم که این تفکر در مقابل سخنان مقام معظم رهبری است.

گفتگو از حدیث جمشیدی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار