فرمانده انتظامی شهرستان روانسر گفت: حضور در انتخابات تعيين کننده و وظیفه ملی هر ایرانی است.
کد خبر: ۴۲۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 16 May 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عزیز الهیاری " در جلسه ای که با حضور رئیس حفاظت و عقیدتی شهرستان و روساي پليس هاي تخصصي و جمعی از کارکنان انتظامي شهرستان روانسر در نمازخانه ستاد انتظامي برگزار شد، به تفسير مسئله انتخابات و نقش مردم و پلیس در این جریان سیاسی پرداخت. 

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی منطقه خاورمیانه و حضور عوامل استکبار جهانی در منطقه و فعالیت گروهک های معاند در کشورهای همسایه و نیز تبلیغات منفی و ضد ایرانی، مردم نقش پر اهمیت و تعیین کننده ای در سیاست روز جهانی دارند. 

این مقام انتظامی همچنين حضور مردم در صحنه انتخابات را يک وظيفه شرعی و قانونی عنوان کرد و گفت: این حضور تکليفی است که بر عهده تک تک مردم ایران قرار دارد تا امنیت کشور را تضمین کند.

سرهنگ الهیاری در خصوص عدم مداخله در جریانات احزاب و گروه ها توسط نظامیان نیز متذکر شد و کارکنان را از ورود به این جریانات منع و اجرای قوانین و مقرارت و تبعیت از ولی امر مسلمین فرمانده کل قوا را لازم و امری ضروری دانست.

گفتنی است، فرمانده انتظامی شهرستان روانسر در پایان این جلسه به سئوالات و ابهامات کارکنان انتظامي در خصوص مباحث انتخاباتي پاسخ داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار