مدیر کل فرهنگ‌ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در طول یک سال گذشته رابطه ی اصحاب فر هنگ وهنربا مدیریت سیاسی استان کمرنگ شده بود، گفت: وضعیت فرهنگ و‌هنر استان در طول ۱۳ سال گذشته در شان استان کرمانشاه نیست.
کد خبر: ۴۲۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 16 May 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک از کرمانشاه، حجت الاسلام ابراهیم جعفری امروز   در نشست اصحاب فرهنگ و هنر با استاندار اظهارداشت: عوامل فرهنگ و هنر برای اعتلای هنر  دراین عرصه تلاش نکرده اند، استان کرمانشاه در طول سال های گذشته درعرصه های مختلف فرهنگی و هنری جزو پنج استان برتر بود ، به گونه ای که از سال ۷۴ تاکنون جشنواره فیلم جوان برگزار نشده است.

وی با اشاره به اینکه حضور استان در برنامه های مختلف ملی و بین المللی پررنگ بوده و از استان های دیگر جلوتر بوده است، افزود: حوزه ی فرهنگ دارای حساسبت بوده و بررفتار و نگرش مردم تاثیرگذار است، و کرمانشاه ظرفیت بالایی برای پیشرفت و حضور در برنامه های مختلف هنری دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه گفت:  کسانی که انتقادی دراین زمینه دارند، برای رشد و پیشرفت فرهنگ و هنر در استان است، که دولت باید با استفاده ازابزارهای کمی و کیفی از مطالبات هنرمندان، حمایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار