رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قصرشیرین از معدوم سازی بیش از یک تن دنبه گوسفندی با مبدا نامشخص در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 17 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، دکتر پاکباز رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قصرشیرین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محموله ای که با همکاری هنگ مرزی شهرستان قصرشیرین کشف شد حامل یک تن و 320 کیلوگرم دنبه گوسفندی، فاقد گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه ای بود.

وی افزود: صادرات و واردات تمامی محموله های فرآورده های خام دامی شهرستان قصرشیرین در مرزهای پرویزخان و خسروی از جمله تخم مرغ،  گوشت قرمز، ماهی، مرغ، دام زنده، عسل و... تحت نظارت شبکه دامپزشکی انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به کشف محموله مذکور گفت: این محموله با مبدا و مقصد نامشخص به صورت غیرمجاز در میان محموله های دیگر به صورت جاسازی در 66 کارتن قرار داده شده بود که با هوشیاری همکاران در بخش قرنطینه هنگ مرزی کشف و ضبط شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه این محموله قرار بود به صورت غیرمجاز از کشور خارج شود، خاطرنشان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته و اخذ حکم قضایی با همكارى شبکه بهداشت به طریق بهداشتی معدوم شد.

دکتر پاکباز همچنین شماره های تماس 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 را پل ارتباطی مردم با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد که همواره آماده دریافت گزارشات،  انتقادات و پیشنهادات مردمی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار