جانشین انتظامی شهرستان سنقر گفت: عملیات ضربتی مأموران انتظامی شهرستان سنقر منجر به توقیف دو دستگاه خودرو و کشف 220 هزار نخ سیگار قاچاق شد.
کد خبر: ۴۴۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 13 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غضبان احمد فرد " در توضیح این خبر گفت: عوامل این انتظامی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند دو دستگاه خودرو حامل محموله سیگار قاچاق که به سمت شهرستان سنقروکلیایی در حال حرکت بودند، شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه این محموله از مرزهای غربی کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، افزود: مأموران انتظامی شهرستان سنقر پس از دریافت این خبر، به سرعت وارد عمل شده و محور موردنظر را تحت کنترل نامحسوس خود قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت با یک عملیات ضربتی و هماهنگ توسط عوامل انتظامی بخش سطر و پاسگاه کل سفید دو دستگاه خودروL90  و پراید توقیف و سه نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروها 220 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله بیش از 800 میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، همچنین محموله مکشوفه نیز به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار