داود یاوری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:در راستای ایجاد اشتغال در سطح استان طبق مصوبه شورای اشتغال مقرر شد در سال 96 سازمان صنعت و معدن 15 هزار شغل و‌سازمان جهاد کشاورزی نیز 9 هزار شغل در سطح استان، ایجاد کنند.
کد خبر: ۴۴۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 20 June 2017
داود یاوری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  بدلیل نرخ بالای بیکاری دراستان، ممکن است، شغلی که  ایجاد می شود تاثیری در نرخ بیکاری نداشته باشد، که برنامه ی اشتغال و راهبری آن برعهده ی اداره تعاون است که عملکرد ما در ایجاد اشتغال در سامانه * رصد *ثبت می شود.

وی با بیان اینکه ترویج و تشویق واحدهای موفق در بازار کار جزو اهداف ما بوده ، خاطرنشان کرد: اداره تعاون از  توسعه ی فعالیت تعاونگران حمایت می کند، و به منظور بیشبرد فعالیت  واحدهای تعاونی در کار آنان دخالت نکرده و از فعالیت آنان ایراد نمی گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه دریافت تسهیلات بالا و عدم بهره مندی از تکنولوژی روز برخی از واحدهای تولیدی را از جمله مشکل آنان برشمرد و افزود:  حضور تعاونی در داوزدهمین جشنوار ه تعاونی های برتر فرصتی بوده که مردم حضور گسترده داشته و  در راستای مردمی کردن اقتصاد می توان برای تحقق  اقتصاد مقاومتی قدم برداشت.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار