رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: سومین رویداد کارآفرینی"تیک" ۱۴ تیر‌ماه جاری با حضور مدعوین و سرمایه‌گذاران در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا در جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 24 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،معصومه خان‌احمدی اظهار داشت: شرکت نوپا یا استارت‌آپ در راستای جستجوی راه حلی برای یک مدل کسب و کار قابل توسعه و تکرار پذیر، چند سالی می‌شود که در ایران رونق پیدا کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از برگزاری سومین رویداد کارآفرینی تیک مورخه 14 تیرماه جاری در سالن علامه‌طباطبایی جهاد دانشگاهی این استان خبر داد و گفت: حمایت از کسب و کارهای نوپا، معرفی کارآفرینان به جامعه، اصلاح و تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی و ترویج ایده‌پردازی و مفاهیم ایده‌پروری از اهداف مهم این رویداد در استان است.

وی مجموعه رویدادهای کار آفرینی تیک را جنبشی برای اثرگذاری بر فرهنگ کار دانست و گفت: رویداد کارآفرینی تیک زمینه توسعه فرهنگ کار و کار آفرینی در استان را فراهم می‌کند.

خان‌احمدی مراکز شتاب دهنده را در راستای حمایت بیشتر و بهتر از استارتاپ‌ها، تجاری‌سازی اختراعات و نوآوری‌ها توصیف کرد و افزود: یک کارآفرین موفق توانسته به صورت خصوصی یک مرکز شتاب‌دهنده با عنوان‌"تیک" با هدف رشد استارتاپ‌ها را طی یک بازه 6 ماهه، در استان راه‌اندازی کند.

وی به آغاز به کار شتاب‌دهنده تیک با حمایت صندوق فناوری زاگرس وابسته به پارک علم و فناوری و شرکت نیروی غرب اشاره و بیان کرد: برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی تیک 
با حضور مدعوین و سرمایه‌گذاران، اهدافی همچون حمایت از کسب و کارهای نوپا را دنبال می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار