ایوب امینی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه گفت:حضور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در برنامه های تابستانه کانون های فرهنگی و تربیتی این نهاد رایگان است.
کد خبر: ۴۵۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 09 July 2017
ایوب امینی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:برنامه های تابستانه کانون فرهنگی کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه از اوایل تیرماه آغاز و این برنامه ها تاپایان شهریور ماه با هدف غنی سازی اوقات فراغت مددجویان در فصل تابستان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد:دانش آموزان، دانشجویان، مادران و دختران بازمانده از تحصیل گروه های هدف این کانون ها هستند.

امینی تصریح کرد: اجرای کلاس های تابستانه برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بیش از۶۰ میلیون ریال هزینه برای کمیته امداد در برداشته وحضور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در برنامه های تابستانه کانون های فرهنگی و تربیتی این نهاد رایگان است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه اظهار داشت:کلاس های قرآن در رشته های مفاهیم، قرآئت، تفسیر، حفظ، مهارت های هنری، فنی و اخلاق اسلامی از دوره های آموزشی این کانون ها برای گروه بزرگسالان و کلاس های همچون قصه گویی، نقاشی و.. از کلاس های آموزشی ویژه گروه خردسالان است.

وی ابراز داشت: اجرای مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین اعزام مددجویان عضو کانون فرهنگی به سفرهای درون و  برون استانی ازدیگر برنامه های اجرایی  در این کانون ها به شمار می رود.

ایوب امینی  در پایان گفت: فصل تابستان بهترین فرصت برای فراگیری آموزش های فرهنگی و هنری است لذا  مددجویان می توانند اوقات فراغت خود را با حضور در کانون های این نهاد غنی سازی کنند، اظهار امیدواری کرد.
گفتگو از صفورا دانایی فرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار