علی صفدری در گفتگو با تابناک:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با اشاره به هدف برگزاری طلایه داران فردا ارتقا سطح معرفت و بصیرت دانش آموزان برای حضور فعال و موثر جهت انجام فعالیت های فردی واجتماعی در سطح جامعه است، گفت: ۱۷۰نفر از دانش آموزان پسر ( متوسطه دوم) عضواتحادیه، در این اردو شرکت کردند.
کد خبر: ۴۶۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 30 July 2017
علی صفدری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  در اردوی طلایه داران فردا، دانش آموزان در قالب چهار کارگروه  انقلاب اسلامی، سواد رسانه ای، تشکیلات عمومی- تخصصی، معرفتی، الگوهای تشکیلاتی و جلسات معرفتی توسط اساتید با تجربه حوزه و دانشگاه برگزارشد.

وی به حضور سه تن از مبلغان روحانی در این دوره، جهت رفع شبهات در بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: آشنایی با مبانی انقلاب و ولایت فقیه، گفتمان سازی و ارتقا سطح معرفتی و بصیرت افزایی دانش آموزان بعنوان افسران جنگ نرم برای حضور فعال آنان در جامعه تشریح شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه در ادامه به اهمیت دشمن شناسی از جمله آمریکا شناسی و شناخت دانش آموزان با فرهنگ ایثارو شهادت اشاره و تصریح کرد: وظیفه ی دانش آموزان در این دوران تقویت روحیه مسئولیت پذیری  برای انجام فعالیت های خویش در جامعه است که با تلاش و جدیت  چگونگی کار تشکیلاتی است را باید فرا بگیرند.

صفدری خاطر نشان کرد:۱۷۰ تن دانش آموز از شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، هرسین، سنقر و کلیایی، کنگاور،  پاوه و راونسر در اردوی سه روزه آموزشی - تشکیلاتی طلایه داران فردا شرکت کردند.

گفتگو از حدیث جمشیدی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار