مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از بهسازی 150 مدرسه به کمک 4 هزار دانش‌آموز در 24 پایگاه در قالب طرح هجرت 3 در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 08 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،فرزاد دوستوند  با اشاره به مشارکت چهار هزار دانش‌آموز در طرح دانش‌آموزی هجرت سه، اظهار داشت: این دانش‌آموزان قرار است تا پایان شهریور 150 مدرسه در کرمانشاه را بهسازی کنند. 

به گفته مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه، غنی‌سازی اوقات فراغت و دورماندن دانش‌آموزان از بسیاری آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌افزایی، ایجاد روحیه انقلابی و جهادی‌، تقویت خودباوری و سازندگی میان دانش‌آموزان، مرمت، بهسازی، زیباسازی فضاهای آموزشی و پرورشی، اشاعه و توسعه فرهنگ مشارکت‌پذیر و محرومیت‌زدایی از اهداف مهم اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه 24 پایگاه طرح هجرت 3 در کرمانشاه تشکیل شده است، گفت: دانش‌آموزان در قالب این طرح در زمینه تزئین و تبلیغ، ساخت و تجهیز، تعمیر و بازسازی، زیباسازی و نوسازی، بهداشت مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی مشغول فعالیت هستند.

دوستوند ادامه داد: دانش‌آموزان در اردوهای 10 روزه در این طرح شرکت می‌کنند که 9 روز از آن به فعالیت‌های عمرانی سبک و یک روز نیز به مسائل فرهنگی از جمله شرکت در کلاس‌های احکام، مباحث دینی، ورزشی و... اختصاص دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار