دومین جلسه ستاد بازیهای آسیایی جاکارتا 2018 با حضور دکتر شاه حسینی معاون سیاسی استاندار کرمانشاه و روسای هیاتهای ورزشی استان تشکیل شد
کد خبر: ۴۷۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 08 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان کرمانشاه ، جلسه که با حضور دکتر شاه حسینی معاون سیاسی استاندار کرمانشاه و روسای هیاتهای ورزشی استان تشکیل شد .

 ارسلان حسینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه به زمان باقی مانده تا این بازیها اشاره کرد و گفت : باتوجه به زمان کمی که تا این بازیها داریم انتظار میرود هیاتها و ورزشکاران سخت کوشی را سر لوحه کار خود قرار داده تا بتوانیم سهیمه قابل قبولی برای استان کسب کنیم . 

حسینی در ادامه به برنامه ریزی مدون برای این بازیها در اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره داشت و گفت : ما با توجه به پتانسیل بالایی که در استان داریم امیدواریم که بتوانیم با دستی پر به این بازیها برویم .

وی همچنین به پیش بینی اختصاص بودجه یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان برای آمادسازی و ساماندهی ورزشکارانی که قرار است کسب سهمیه داشته باشند اشاره کرد و گفت:ما با توجه کم بود مالی و بودجه های موجود این مبلغ را از فدراسیونها و استانداری و برخی اسپانسرها امیدواریم بتوانیم به بدنه ورزش تزریق کنیم تا بهترین نتیجه از مسابقات کسب شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار