مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه از انجام یک هزار و ۳۲۴ مورد عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش‌نشانان کرمانشاهی طی ۵ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 30 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،غلامرضا رضایی، در خصوص آمار عملیات‌های انجام شده توسط آتش‌نشانی کرمانشاه طی ۵ ماهه امسال گفت: در ۵ ماه سپری شده از امسال یک هزار ۳۲۴مورد حوادث به مرکز پیام ما اعلام شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه افزود: از یک هزار و ۳۲۴ مورد حوادث اعلام شده، ۸۴۹ مورد مربوط به حوادث حریق و آتش‌سوزی‌ها بوده است.

وی آمار حوادث و علیات‌های امداد و نجاتی را نیز ۴۷۵ مورد اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۳۲۴ مورد عملیات با  ۳۵۳ نفر نجات یافته، ۱۸۶ مجروح و ۳۵ نفر فوتی همراه بود.

رضایی بیشترین نجات یافته در حوادث امداد و نجات را مربوط به آسانسور با ۴۳ مورد و ۲۰۷ نجات یافته اعلام کرد و افزود: تصادفات با ۲۹ مورد  و مزاحمت حیوانات وحشی با ۲۱ مورد در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی، بیشترین آمار در بین ۸۴۹ مورد آتش‌سوزی اعلام شده را مربوط به مزارع کشاورزی، باغات، زمین‌های خالی و متروکه با ۶۳ مورد عنوان کرد و گفت: مراکز زباله با ۳۰ مورد، باغات با ۲۴ مورد، مسکونی با ۱۶ مورد،  وسایل نقلیه با ۱۵ مورد و تجاری با ۱۵ مورد در رده‌های بعدی عملیات‌های آتش‌سوزی قرار دارند و بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار