نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتظار شهدا از ملت این است مبادا ولی را تنها بگذارید، گفت: شهدای مدافع حرم نماد ولایت‌پذیری، ایمان، تواضع، مقاومت و پایمردی هستند.
کد خبر: ۴۹۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 07 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازفارس، حجت‌الاسلام محمود محمدی‌عراقی در نخستین سالگرد شهادت شهیدان مدافع حرم حاج اکبر نظری و حاج حسین علیخانی که پیش از ظهر امروز در مسجد آیت‌الله بروجردی برگزار شدضمن گرامیداش یاد وخاطره 9 هزار و 800 شهید  و 14 شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، اظهار داشت: وقتی ما از لحاظ فکری، اعتقادی، آرمانی، ارزشی، نظام فکری و اعتقادی اسلام را با مکتب‌ها و نظام‌های دیگر دنیا مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم کاملا آموزه‌های قرآنی، واژه‌ها، کلمات، مفاهیم اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و حتی اصطلاحات نظامی ما با همه دنیا متفاوت است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کلمه ولایت در واژه اسلام، گفت: با مراجعه به قرآن باید به معنای ولایت پی می‌بریم که چه معنای باارزش و باکمالی در آن نهفته است، ذکر کلماتی مانند امامت، ولایت، پیشوا در قرآن حاکی از ارزش‌های معنوی است.

وی تصریح کرد: شهدای عالی رتبه وجهه خدا هستند، این شهادت‌ها معادلات جهانی را به هم زده است، آن اساتید که اصلا ایمان واعتقاد ندارند مجبور هستند از شهادت مذهب شیعه اسلامی در بحث‌هایشان به نام عامه خدا نام ببرند، دیگر شهادت امام حسین(ع) مختص به  محرم و صفر در تمام ایام اکثر نقاط جهان برای مظلومیت این امام شهید عزاداری می‌کنند.

عراقی تاکید کرد: شهدا زنده‌اند، پیام ما را می‌شنوند، این حرف قرآن است، آن‌ها به ما می‌گویند، نترسید راه روشن است شما پیروزید و راه ماندگاری این پیام این است که هر روز داوطلبان جدیدی به این جبهه می‌پیوندند و شهدای والامقام مدافع حرم داوطلبانه در این میدان پا می‌نهند.

وی با بیان اینکه انتظار شهدا از ملت این است مبادا ولی را تنها بگذارید، گفت: شهدای مدافع حرم نماد ولایت‌پذیری، ایمان، تواضع، مقاومت و پایمردی هستند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار