فرمانده انتظامي شهرستان جوانرود از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي خبر داد و گفت: بیش از 40 قوطی افشانه دفاع شخصی غیرمجاز از یک واحد صنفی کشف شده است.
کد خبر: ۴۹۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 11 September 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ "داریوش محمّدی" گفت: در راستای افزایش سطح امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد که در این رابطه 19 دستگاه خودرو سواری متخلف و فاقد پلاک و مدارک، 10 دستگاه موتورسيکلت مزاحم و فاقد پلاک و مدارک توقيف شد.

وی ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح پس از شناسایی محل‌های جرم‌خیز و آلوده دو نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این انتظامی در راستای نظارت بر واحدهای صنفی موفق به کشف 41 قوطی افشانه دفاع شخصی شدند.

سرهنگ محمدی در پایان، نتایج طرح‌هاي ارتقای امنيت اجتماعي را مثبت برشمرد و گفت: حفظ امنيت و آرامش در جامعه مرهون تلاش و رشادت‌های شبانه‌روزی کارکنان جان بر کف انتظامی است که در اين مسیر تا جلب کامل رضایتمندی هم‌وطنان لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار